Soms begrijpt Doarmer de problemen niet, waarmee men zich bezighoudt, maar dat betekent niet, dat hij een probleemloos leven leidt. In tegendeel, vragen als “ realisme of nominalisme” kunnen bij hem slapeloze nachten veroorzaken. En als hij dan na uren woelen in zijn bed en badend in het zweet tot het aarzelende besluit komt, dat de universalia toch post rem en niet in re zijn, nou dan benijdt hij wel eens de mensen, die zich zorgen maken over pensioenen en zo. Ja, er is veel ellende op deze wereld, waar men geen weet van heeft en daarom heeft Doarmer ook besloten zich over een vergeten groep te ontfermen: de paranormaal begaafde leerlingen in het onderw. Iedereen kent ze, ze geven al antwoord voordat de vraag gesteld is, maar worden ze opgevangen, begeleid. Niets van dat alles en hierin moet echt verandering komen.
4 opmerkingen:
Hallo Doarmer,
als we de paranormale gaven van kinderen gaan ondersteun bied ik u bij deze mijn kunsten aan. Ik lees elk aura, stem ieder Chakra in de juiste balans, en kan bij deze wezens hun kosmische energie laten stromen opdat ze beter begrepen worden en een eigen plek in de maatschappij kunnen vinden. Bij mij succes gegarandeerd.
Beste Yo, heel veel dank voor uw aanbod. Het is werkelijk hartverwarmend! Vooral het uitbalanceren van de chakra's lijkt mij bijzonder nuttig, met name van de Vishuddha.De dankbaarheid van deze vergeten kinderen zal uw beloning zijn.
Het lijkt me evident deze leerlingen te plaatsen op een instelling voor paranormaal onderw., waar paranormaal begaafde docenten al weten welk antwoord de paranormaal begaafde leerlingen zullen geven op de vraag die zij nog moeten gaan stellen, zodat zij bij hun uitleg daar al op kunnen anticiperen. In elk geval moet er voor paranormaal begaafd gecertificeerde leerlingen gelden dat zij 30 minuten korter krijgen voor hun examen. Zij weten immers al wat er gevraagd zal worden. Een punt van aandacht is het nog te ontwikkelen lesmateriaal.
Dr.Oetker, u legt de vinger op een paar essentiële problemen. Doarmer heeft ook al nagedacht over het spiekprobleem dat kan optreden als men telepathische leerlingen in de groep heeft. De vraag is zelfs, is er dan wel sprake van spieken? Kortom , een totaal andere kijk op het onderw. is nodig.
Een reactie posten