woensdag, november 16, 2005

Een boeiende dag

I. fluisterde in mijn oor, dat deze dag heel boeiend was door alles wat er gebeurde en dat het maar goed was ,dat ik dat niet allemaal van tevoren wist. Ik had zelf ook wel het gevoel, dat deze dag anders was dan andere dagen, maar dat het zo ingrijpend was, dat had ik natuurlijk weer niet door. Zo blijf je je altijd verbazen en het bewijst de stelling, dat alles wat je kunt bedenken, ook gebeurt, is het niet vandaag, dan wel morgen. Toch verwonderlijk, dat het juist nu moest gebeuren. Ook al lijken de dagen zich eenvormig voort te slepen, het is niet zo. I. heeft dat blijkbaar heel goed door. Ik zal beter op haar letten, want daar leer ik veel van.
Behalve dit sensationele is er vandaag niets gebeurd. Er schijnt wel een artikel in de krant gestaan te hebben, waar sommigen zich ontzettend over opwonden.Nieuwsgierig heb ik de krant doorgelezen, maar ik heb niets gevonden! Misschien let ik op de verkeerde dingen. Ik zal toch I. eens vragen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond daarentegen gisteren een boeiende dag. Toen jij lokaal 24 binnenkwam en zichtbaar genoot dat de geachte aanwezigen zich blind staarden naar een ingezoomde schoolstoel met daarop geplakt damesverband en daaronder een plasje opgedroogde koffie. En dat alles onder begeleiding van ons aller M.
Het schijnt allemaal goed te komen: dit studiehuis wordt afgeschaft als ik Maria van der Hoeven vanmorgen in de krant mag geloven. Wordt het wel minder boeiend.....

Anoniem zei

Oh, dat was het artikel, waar iedereen zo opgewonden over deed, bedankt!