zaterdag, januari 21, 2006

De dag erna

Ik leef nog ,vanochtend heb ik een uur en een kwartier gerend, de koffie geurt, kortom er zijn mensen, die het slechter hebben op deze wereld. “ Het verjaardagsgebeuren” gisteren had een soort “Hollandse ingetogenheid”. Er waren toch nog een paar mensen op afgekomen, maar zoals iemand opmerkte, waar is de Friese afdeling, en vooral dan D. en E. Aan de andere kant het is ook wel wat waard, dat er geen vechtpartij uitgebroken is of dat iemand dronken in de tuin in slaap is gevallen. Ik heb wel prachtige cadeautjes gekregen, waarvan een aantal op bovenstaande foto te zien is .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeg ....,ik weet niet hoe je heet, maar hoe kom jij aan mijn beker?
Als ik dat geweten had, dan was ik mijn kop gisteren persoonlijk komen ophalen en dan was er wellicht toch een vechtpartij bij jullie daar op het gras uitgebroken,waarin behoorlijk wat koppen waren gevallen!!!!

Anoniem zei

Dag computerwolfje, weet jij wel zeker, dat jij een wolf bent en geen computerschaap in wolfskleren? De beker is van Doarmer . Hij heeft die gekregen van een schone jonkvrouwe en Doarmer is een krijger, die verdedigt wat hij heeft