donderdag, februari 09, 2006

Het eiland in de zon

Lieve mensen

Hier even een berichtje van een zonnig en paradijselijk (1) Caribisch eiland. Het gaat uitstekend met mij, ik heb het gevoel, dat de spanningen van de laatste tijd toch langzamerhand wegebben. Zo’n fruitmandenactie en alles wat daar mee samenhangt, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik denk veel aan jullie en via Doarmer blijf ik ook op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dat is wat met die schemerwereld, dat is niet goed, maar dat jullie een heks gebruiken om het gevaar op afstand te houden, dat lijkt mij niet de juiste weg. Als ik weer terug ben, zal ik mij er persoonlijk mee gaan bemoeien. Ook “het ombouwen “van de weduwe roept bij mij allerlei vragen op en met haar zou ik graag een gesprek onder vier ogen willen hebben. Pas als ik alles gehoord en gezien heb, kan ik ook beoordelen, of dit in strijd is met de kerkelijke regels.

Uw pastoor te H.


(1) Opmerking van Doarmer: Het paradijs bevindt zich niet in de Cariben.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

inderdaad heb ik wel eens begrepen dat het paradijs verloren is.

Anoniem zei

Maar Anonymous ben jij dan niet benieuwd naar het paradijs op Papua Guinea? Je kunt mee met Aeroflot Ark! De paradijsvogel is er al! Twee voor de prijs van éèn!

Anoniem zei

Lieve mensen, niet zo negatief. Het paradijs bestaat voor wie het weet te vinden

Anoniem zei

Ja anonymous en mei it swit op ' e foarholle sille wy brea-ite