zondag, april 09, 2006

De halve De heale

Vandaag de halve van H. gelopen . Enkele gegevens:
Het was zonnig, er stond een frisse wind, het was 12 graden en op deze ruim 21 km zijn 339 lopers gefinisht.
De wedstrijd zelf was niet zo bijzonder, de start wel, want ik werd volkomen afgeleid door een prachtige vrouw, die bij de start stond met een blik in haar ogen "van wat doe ik hier eigenlijk". Even had ik het idee dat er een engel was neergedaald en dat deze engel 21km met mij mee zou vliegen. Helaas gebeurde dit niet en stond ik er helemaal alleen voor.Mijn vorm was niet optimaal, maar gaande de wedstrijd ontwikkelde zich een aardig tweegevecht met landgenoot F. Hoewel ik tamelijk rustig gestart was, moest F. mij inhalen. Dit deed hij na ongeveer een kilometer en hij sloeg meteen een gat. Na 6 km had ik hem weer te pakken en een tijd lang hebben we samen gelopen. Het ging mij hard genoeg, maar als je tegen Friezen loopt, dan weet je dat je de overwinning nooit zomaar krijgt. Toen we na 9 km de wind in de rug kregen, sloeg ik een minuscuul gaatje en bij het keerpunt na 10,5 km had ik een paar meter. Die meters heb ik in de tweede helft uitgebouwd . Voor mij verbrokkelde een groep en hoppend van de een naar de ander, kon ik het tempo vasthouden. Na 15 km weer de wind wat tegen en een lastige houten brug en dan een 2,5 km langs het spoor. De achterhoede van de 15km lopers inhalen en dan het stadion. Eindtijd 1.33.42.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hebt u wel genoeg gerekt en gestrekt voor en na het rennen? Ik hoop dat u de nodige begeleiding van een goed geoutilleerd medisch team hebt genoten.

Anoniem zei

Uiteraard, dr Oetker, zonder de medische wetenschap is dit alles niet mogelijk

Anoniem zei

en de eindtijd van landgenoot F.???

Anoniem zei

1.36.02

Anoniem zei

Allez zeg,

das straf zunne. Complimenten alom van hier he. Ik was weer eens naar de koers, dus kon niet komen. Maar eene volgende keer zal ik langs de supporters rij staan met een groot spandoek, zunne. Ziets van "hup doarmer". Overigens zag ik ook gesloten spoorbomen bij onze koers. Toch eens naar meneer Pastoor gaan, want ik begrijp niej alles meer.

Anoniem zei

Ja Peerke, de tekenen spreken een duidelijke taal

Anoniem zei

Intermezzo-quick Tomato-Feta

Intermezzo-quick – de lekkere, snelle snack voor tussendoor voor een volledig nieuwe smaakbeleving uit de magnetron: smakelijke soorten belegd met een bijzondere topping op een heerlijk licht krokante bodem.

Dr. Oetker Intermezzo-quick Tomato-Feta is belegd met feta, tomaten, lente-uitjes en een zachte zure-roomsaus.

Tip: voor het beste resultaat bereidt u de Intermezzo-quick 2 minuten op 800 watt in de magnetron. Laat het product na de bereiding 1 minuut in de magnetron staan.

Anoniem zei

Ik bied U meteen een baan aan als topkok in mijn onderneming. Wat een briljante kookgedachte komt er steeds maar weer uit U hoge koksmuts, mijn waarde.
Ik zal U binnenkort mijn recept voor zuurvlees toesturen.