zaterdag, mei 20, 2006

Een nieuw mysterie

De Alma Code

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je goed naar het gezicht van de persoon links in die lichtblauwe jurk kijkt, dan zie je dat het geen vrouw, maar een man is

Anoniem zei

En ik altijd maar denken dat je dat aan heel andere dingen zag dan het gezicht.

Anoniem zei

Dr.Oetker aan het feit, dat de jurk blauw is? Maar het is hoe dan ook zo, dat als de persoon links op het schilderij een man is en geen vrouw, zoals men altijd gedacht heeft, dan moeten we de hele geschiedenis van de "lachende dame" toch herschrijven.

Anoniem zei

Door de bestudering van een aantal gnostische en esoterische teksten ben ook ik tot de conclusie gekomen, dat de persoon links op het schilderij inderdaad een man is. Dit betekent dat de geschiedenis van de stad A. tijdens de eerste eeuwen van onze jaartelling herschreven moet worden. Ik had hiertoe al een aanzet gegeven, maar , zoals u weet , heb ik een redelijk turbulente periode achter de rug. Nu mijn leven weer in rustiger vaarwater terecht is gekomen, heb ik mijn bezigheden weer opgepakt en binnenkort verschijnt van mijn hand de studie "Waarom lacht de dame en wie is de kussende man tegen de achtergrond van het gnosticisme in A. gedurende de 3de eeuw".