maandag, augustus 14, 2006

Stand van zaken hardlopen

Gisteren voor het eerst in anderhalf jaar weer in de heuvels gelopen, 90 minuten. Na ongeveer 50 minuten kwam ik de dames M. en M. en S. tegen, die ook bezig waren met een duurloop. Ze hadden mij al van verre herkend, zeiden ze, “ aan mijn wapperende haren”. Ik geloof, dat ik de tondeuse er maar inzet, anders word je niet meer serieus genomen Het lopen in de heuvels is mij wel goed bevallen en na afloop kwam ik ook G. nog tegen, die had er 2 uur opzitten. Kortom het leek wel een reünie. Vandaag heb ik samen met J. 85 minuten gelopen. J. komt terug van een blessure en heeft het idee, dat ze te langzaam loopt. Nou, daar merk ik niets van .Wij lopen samen een route, die voert over een vierbaansweg in aanleg en elke keer als we daar lopen begint het stevig te regenen. Zo ook vanavond, maar het is goed voor de wapperende haren. Beide zijn we warmweerlopers en wij waren dan ook ontzettend teleurgesteld, dat de 10 km in het dorp W. vanwege juist dat weer is uitgesteld. De wedstrijd vindt nu plaats in september.

Geen opmerkingen: