woensdag, januari 17, 2007

De ôfkarring De afkeuring

Vandaag is er een gesprek geweest tussen de pastoor te H. en Dr.Oetker naar aanleiding van het “tragische”bericht van gisteren. Ook Doarmer was hierbij aanwezig. Alle betrokken partijen hebben hun afkeuring uitgesproken en unaniem is men van mening, dat bepaalde grenzen overschreden zijn. Humor is leuk, maar men moet niet overdrijven. De pastoor heeft aangekondigd, dat hij tijdens de komende mis in de Grote Kerk te H. op de zaak zal terugkomen om de parochianen nogmaals te wijzen op de geestelijke verloedering die onze maatschappij is binnengeslopen. Letterlijk zei hij : “Hier ligt een taak voor ons allemaal en wij mogen ons hieraan niet onttrekken, dat is een plicht niet alleen voor een christen, maar voor ieder mens.” Doarmer hoopt, dat alles goed zal aflopen en dat je geen toestanden krijgt zoals bij Elvis en Jimmy H., van wie ook ten onrechte werd beweerd, dat zij overleden zouden zijn. De zogenaamde grappenmakers realiseren zich niet wat ze aanrichten in iemands persoonlijke leven.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn eerste sessie regressie-therapie heb ik inmiddels (op aanraden van de pastoor) achter de rug. Er zullen nog vele sessies moeten volgen alvorens ik, aldus mijn therapeut, weer mijn oude ik heb teruggevonden, mij zo bruut door de media ontnomen.

Anoniem zei

Epifanie.

Op een instelling voor onderw. te A. is heden de door de media wijlen verklaarde dr.O. verschenen. Een schare discipelen spreekt sinds zijn verschijnen in tongen.

Anoniem zei

Dr.Oetker, mag Doarmer u troosten met de woorden, dat het omgekeerde veel vaker voorkomt, namelijk dat mensen al lang dood zijn, terwijl ze denken, dat ze nog "leven".

Anoniem zei

Beste anonymous, zijn de drie koningen nu Elvis, Jimmy en de doctor?