zondag, april 29, 2007

Moanneskiep Maanschapen


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Twentse spleetoogschapen op de maan. Ik wist het niet.Natuurlijk! Zij leven van de liefde en op z'n tijd een Almeloos schapenbittertje.

Lieve mensen , ik denk dat ik mijn werkveld ga verleggen. Het is tijd voor mij om afscheid te nemen . Als er een verbinding is met de aarde kan het zijn dat ik mij af en toe meld mits de maanstonde het toe staat. Ik denk dat het voorbestemd is. Gerlinde; een naam die afstand verteld- Ver,Ginder. In mijn hart ben ik bij jullie maar ja, de schapen! Het is het lammerentijdperk; er wordt gebaard, ook op de maan. Ik kan ze niet alleen laten. Doarmer? Moet ik je krullenbol nog op deze aarde onderhanden nemen met m'n schaapscheerdersmes of zal ik dat op de maan doen? Het laatste heeft zo z'n voordelen, denk aan vegen opruimen ed.
Vriendelijke groet
Gerlinde, nu nog vanuit buitengebied Aarde

Anoniem zei

Beste Gerlinde, als de krullenbol van Doarmer met het schaapscheerdersmes onderhanden wordt genomen, worden zijn benen en handen dan ook vastgebonden?

Anoniem zei

Zoals dat bij rammen gaat....