vrijdag, november 26, 2010

Foartsjirmerij Voorspellende visioenen

Een test om vast te stellen of een leerling paranormaal begaafd is.

1. Mijn fiets gaat snel, zonder dat ik hard hoef te trappen.
2. Alleen al door naar mijn buurman/ buurvrouw te kijken, maak ik mijn proefwerken beter.
3. Sommige mensen maken mij na hun overlijden hun aanwezigheid kenbaar.
4. Door helderziendheid kan ik zoekgeraakte eigendommen opsporen.
5. Er is enige vorm van leven voor de dood.
6. Mijn intuïtie klopt gewoonlijk.
7. Ik heb verscheidene gebeurtenissen juist voorspeld.
8. Ik kan hypnotiseren.
9. Ik heb belangstelling voor astrologie.
10. D.m.v. mijn gedachten kan ik voorwerpen verplaatsen.
11. Ik heb wel een déjà vu ervaren
12. Tijdens een les maakt mijn bewustzijn zich soms los van mijn lichaam.
13. Ik kan telepathisch communiceren.
14. Ik heb een zesde zintuig.
15. Hoe ziek ik ook ben, tijdens het weekend en in de vakantie genees ik vanzelf.

Indien op 10 of meer vragen met “ja” geantwoord is, hebben we zonder meer te maken met een paranormaal begaafde leerling, die uiteraard opgevangen en begeleid moet worden.

Geen opmerkingen: