zaterdag, november 19, 2005

Zaterdagochtend

Ik heb net een duurloop van anderhalf uur gedaan door een “ winterachtig” landschap, de zon schijnt, de koffie geurt, ik zie B. de courant brengen, kortom het is zaterdagochtend. Gisteren heb ik een foto van dochter N. uit Amerika op het web gezet en ik ben benieuwd of ze nog reageert. Ik moest ontzettend lachen, toen ze mij belde. Haar talent om zich in de nesten te werken is werkelijk onovertroffen, maar uiteindelijk gaat het er niet om hoe je valt, maar hoe je weer omhoogkrabbelt. Zoon H. is dit weekend thuis, maar aangezien zijn leefritme wat uit fase is, zal ik hem weinig zien. Misschien tref ik hem vannacht, want ik ga vanavond naar het “ heitelân” om met mijn oude klasgenoten de edele kunst van het tachtigen te beoefenen. Morgen ga ik naar G., want ze is jarig.Dus nog even nadenken over een cadeautje. Ik zal haar ook vragen hoe het met die workshop “ kerstballen versieren “ zit, ik blijf dat fascinerend vinden.

Geen opmerkingen: