maandag, december 19, 2005

Brief aan I.

********* I.

Jij ********** ********* hemel ********** ook ********** ************* , omdat *************** ************** en *********** *********** maar goed ik dwaal af ********** *********** jij *********** ********** de zee ******** **** desondanks ********** daarom I. ********** een traan ********** ****** ******** ********* ******* beslist ********* ********* ******** maar goed ik dwaal af ******* ****** blauwe ******* ********* ******* nooit ********* *********

************ **********

7 opmerkingen:

Anoniem zei

woorden schieten tekort, zoals doarmer tussen de regels door kan schrijven, daar komt geen cursiste tussen!

Anoniem zei

***** I., Doarmer ***** *** door jouw ***** woorden

Anoniem zei

no, daar kan ik geen sokela fan maken. wie sou die I. weze aan wie de doarmer sukke malle stukjes stuurt?

Anoniem zei

Beste Bokwerter Belang, als ik uw stukje zo lees, denk ik dat u een Fries bent. U hoeft uzelve niet te verbreken, want zoals een beschaafd mens betaamt, beheerst Doarmer uiteraard de Friese taal en als de cursiste vrouwenstudies zo streng blijft, zal hij genoodzaakt zijn zijn toevlucht tot deze klassieke taal te nemen. I. volgt intussen al een cursus Fries.Ze kan al zeggen "sjlocht" en
"fereale"

Anoniem zei

no moet het niet maller. bij ons in bokwert folget de frouw fan dokter ook een kursus fries aan de unifersiteit fan frjentsjer. sij kan al wat meer segge as sjlocht en fereale, maar heweer kom der eens om. verders sal ik de kursus frouwluistudies bij de bokwerter plattelandsfrouwlui aanbefele.

Anoniem zei

Doarmer geweldig dat je mijn advies hebt opgevolgd! Moet je eens kijken hoe de bedoÏne vrouw I. nu uit haar tent gelokt wordt en zal worden!
Die openlijke aanbidding wordt nu alleen nog maar begrepen door I en ondergetekende. Zo'n Bokwerter belang kan er bijv. geen brood van bakken.
Echt fijn dat je achter mij bent gaan staan!

Anoniem zei

Lieve cursiste, Doarmer zou het niet durven u niet te gehoorzamen, want hij leert zo veel van u omtrent gedrag en wat je niet mag zeggen en zo