vrijdag, december 02, 2005

Laatste nieuws

Ekaterinburg:
Vanochtend is bekend geworden, dat de geiten eindelijk begonnen zijn aan de beklimming van de Oeral. Ondanks de zware sneeuwval en de lage temperaturen houden de dieren zich kranig.

Twente:
Iemand schijnt het (speculaas)hart van L. te hebben gebroken. Hevig snikkend is ze richting H. gereden.

Twente:
Na jaren van inspanning en opoffering is het eindelijk zover. M. is erelid geworden van “ Bloed, zweet en tranen”. Haar zijn de bijpassende versierselen uitgereikt. M., bij deze gefeliciteerd.

Groningen:
Het loopt storm. Uit het hele land komen de aanmeldingen binnen voor de functie van geitenuierwasser. I. wil zo snel mogelijk de eerste ronde van de sollicitatieprocedure starten.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Huilend met gebroken hart kwam ik thuis. Moet ik verdorie meteen weer aan het werk. Wat is er aan de hand? Jullie kennen de markt niet. Gisteren heeft Balkellende een decreet uit doen gaan: het beroep 'geitenuierwasser' is per direct opgeheven wegens de normen, de waarden en de allochtonen.
Graag per direct actie voordat al- die onschuldige lochtonen gaan reageren op jullie advertentie!

Anoniem zei

L. had ook al een gebroken hart. In wat voor wereld leven we toch!Van de rest begrijp ik niets. Normen, waarden enz.dat is meer iets voor onderwijsmensen. Bovendien " de Balk" heeft zelf ook gesolliciteerd.

Anoniem zei

misschien moeten we onze eisen aanscherpen, we kunnen slechte competente mensen gebruiken.

Anoniem zei

ik bedoelde:slechts

Anoniem zei

Beste I., ik vind de combinatie van slecht en competent uitstekend.

Anoniem zei

Ik sprak L. en die heeft nog steeds last van haar gebroken hart. Ik kon haar dan ook niet troosten..
Eén van jullie misschien?
Verder adviseer ik jullie nogmaals al- die lochtonen, die zullen reageren, niet met een geitje in het riet te sturen nu jullie zelf niet twee handen op één buik kunnen vormen tav normen en woorden(de een wil slechts en de ander wil slechte mensen uitnodigen!)!

Anoniem zei

Zeg maar tegen L., dat je dat krijgt , als je een hart van speculaas hebt.Wat dat andere betreft. I. en ik zijn van mening, dat we hoe dan ook hoogwaardig personeel willen, mensen, die wat van hun leven willen maken. Veel van de brieven, die ons bereiken zijn dan ook "hartverwarmend", en dan bedoel ik niet een hart van speculaas.

Anoniem zei

de selectie zal niet meevallen, zeker niet nu slechte en slechts competente mensen reageren. ik verwacht ook veel reacties nog uit Oost-Groningen, waar de armoede pas echt voor gebroken harten zorgt, nu de economie in het barre noorden enigszins een impuls zal krijgen door onze geitenfokkerij. wij zullen niemand met een geitje het riet in sturen, daarvoor houden we teveel van onze geiten!

Anoniem zei

Ik zie het nu helemáááál niet meer zitten wat jullie van plan zijn.
A. omdat jullie volgens mij helemaal niet weten wat competenties zijn. Mijn lieve man heeft vandaag als assessor op de UT de hele dag met ELAN over competenties van as-leraren gesproken en praat sindsdien niet meer met mij, kun je nagaan.
B.verder vind ik jullie niet meer in de categorie osm vallen, maar van die ''luu die dom verdann goat en alh't wieze road in de wind sloat'.

Anoniem zei

Het is 1 uur in de nacht, ik kom thuis en heb een tachtig-partij verloren, ik ben dus verdrietig en lees zelfs bepaalde berichten vierdubbel

Anoniem zei

Beste econ-oma, we hebben het over competenties van geitenuierwassers en niet over competenties van onderwijsvolk, alsof dat soort mensen competenties moet hebben,afgezien van het feit, dat je ze als kano kunt gebruiken!