maandag, december 12, 2005

Vluchtbeschrijving

Het is wel mistig vannacht en wij vliegen al twee uur ononderbroken. Is dat daar beneden nu Hengelo of Almelo? Verdorie, waarom hebben wij engelen niet zo’n modern navigatiesysteem? Wat was de opdracht ook al weer? Ga naar I. en masseer haar rugpijn weg. Ja, dat is gemakkelijk gezegd, maar hoe vind je bij dit weer de juiste locatie. Oh, de formatieleider geeft een teken. Daar moeten we landen. Gelukkig, ik kreeg er al wat genoeg van. Ik ben benieuwd, hoe ze eruitziet , ik hoop, dat ze blauwe ogen heeft. Het slaapkamerraam staat iets open, we kunnen zo naar binnen. Het is hier wel donker in de slaapkamer, maar laat ik wat opschieten, de anderen zijn al begonnen met de massage. Is dit I. wel? Uit de verhalen, die ik gehoord heb, moet het een wonderschone vrouw zijn met ogen, die iedereen hypnotiseren, zowel mens als engel…. Maar goed ik dwaal af . Wat is dit nu, de vrouw wordt wakker en grijpt een bezem, waarmee ze ons wil wegjagen. Dit is I. helemaal niet, wij zijn op het verkeerde adres! Nu herken ik haar ook. Het is die huisvrouw uit H. , die dekens en borstrokken inzamelt voor geitenherders. Snel, wij moeten hier weg. Die arme I., hoe moet dat nu met haar rugpijn?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

als zelfs engelen de weg kwijt zijn, hoe moet het dan verder? dat voorspelt weinig goeds en die rug wordt er ook niet beter van...

Anoniem zei

Beste I, het spijt de engelen ontzettend en ze zijn ook vreselijk geschrokken, wat was die huisvrouw met die bezem boos!. En ze willen maar wat graag jouw rug masseren. Dus het komt wel goed.

Anoniem zei

Sinds de verrassende inbraak van twee engelen ben ik drie borstrokken kwijt! Ik voel me in het verzamelen (voor de pastoor, dus voor de geitenherder) ernstig gedupeerd. Doarmer kun jij zorgen dat dit als nog goed komt?

Anoniem zei

Beste huisvrouw,die engelen toch, alhoewel zo'n borstrok is natuurlijk erg aantrekkelijk. De eenzame herder is weer de dupe, maar misschien kunt u hem troosten. Overigens, die twee engelen waren ook al roekeloos bezig in de Grootestraat Zuid te A.
Er zullen maatregelen genomen moeten worden