maandag, januari 23, 2006

Kneuterigheid

Vandaag kwam zo’n vrouw bij mij, die op mijn weblog gekeken had en mijn stukje over het schaatsen gelezen had. Haar commentaar was, dat het ontzettend “kneuterig “ was. Schaatsen en kneuterigheid, die link had ik nog nooit gelegd, maar ik leer snel, vanaf nu wordt er op deze weblog niet meer geschreven over schaatsen. Ook commentaren, die dit onderwerp behandelen, worden door mij zo snel mogelijk verwijderd. Wil iedereen zich wel aan deze nieuwe gedragscode houden, want als we iets moeten bestrijden, dan is het wel kneuterigheid. Vanaf nu gaan de remmen los. De afbeelding hierboven is al een aardig begin, maar het wordt erger. Alle personen beneden de 18 en alle katholieken zijn bij deze gewaarschuwd. Hier volgt al vast een lijst met verboden woorden:
Schaatsen
Onderwijs
Coniferen en wat verder met tuinen te maken heeft
Levensloopregeling
Zelfgebakken producten
Zelfgemaakte kleding
Leninisme-Marxisme
Auto
Werk
Studiedagen
Goede doelen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben het er heelemaal mee eens. Ik wil het niet over auto's en werken hebben, mijn auto is wel mooi het is een volvo. Trouwens ik ben loodgieter. Mijn naam is Rinus Taartbakker. Het is eigenlijk niks voor mij(die achternaam), want mijn vrouw maakt die heerlijke appeltaarten en kan goed breien. Mijn broer werkt in het onderwijs. Hij heeft een hekel aan studiedagen. Heb jij ook een hekel aan studiedagen?

Anoniem zei

Geachte heer R. Taartbakker.
Hierbij doen wij u een laatste waarschuwing toekomen. Stop met deze kneuterigheid of wij zullen genoodzaakt zijn u uit de commentaren te verwijderen, hetgeen zou inhouden, dat u in feite ophoudt te bestaan.

Kneuterigheid Weblog Toezicht