woensdag, februari 15, 2006

Better let as net

Gisteren ben ik in gebreke gebleven. Duizend maal vergeving. Het was Valentijnsdag en het was de bedoeling dat alle webloglezers een rode roos zouden krijgen en dit is niet gebeurd. Ik heb al vele reacties binnengekregen, sommigen waren verdrietig , anderen, al naar gelang temperament, zelfs boos . Eén mevrouw schreef zelfs “Voor mij hoeft het allemaal niet meer.” Lieve mevrouw , ik begrijp uw teleurstelling, en zelfs een beetje uw woede. Geef mij de kans het met bovenstaand plaatje weer goed te maken , speciaal voor u.

Doarmer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De overrompelende confrontatie met het geheim van de roos kon ik vanmorgen niet aan(ik was niet voor niks tegen) en ben bezweken. Nu inmiddels weer 'boven Jan' besef ik dat ik vanmorgen, bij het aanschouwen, ben getroffen door een pijl dwars door mijn hart.

Anoniem zei

Lieve mevrouw, Doarmer smelt weg bij uw woorden