dinsdag, februari 07, 2006

Gratis recept

Recept voor liefdesdrank :

Handje talkpoeder, 5 druppels rozenolie, 5 druppels sandelhout, 5 druppels lavendel, 3 druppels jasmijn, halve theelepel kardamonpoeder, halve theelepel piment. Meng dit met een beetje mineraalwater. Doe het in een potje of flesje en denk aan degene van wie je wilt dat hij ( of zij) verliefd op je wordt. Doe een beetje van de drank op de kleren of andere bezittingen van je geliefde. Het beste is op zijn/haar lichaam. Succes!

Heidrun

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Heidrun!
de liefdesdrank is op 1 goedje na -kardamonpoeder(wat is dat in godsnaam!)- klaar.
Kan ik het ook zonder dat kanonspoeder op mijn mans kleren wrijven? En werkt het dan wel?

Anoniem zei

Lieve huisvrouw, zo'n drankje is in eerste plaats natuurlijk niet voor uw man bedoeld,maar voor iemand van wie u graag wilt dat hij verliefd op u wordt. Wat het poeder betreft, dit wordt gemaakt van de bladeren van de kardamonstruik (groeit o.a. op de Tankenberg bij Oldenzaal). Voorwaarde is wel dat de bladeren in de nacht bij volle maan geplukt worden. Dit laatste wordt wel eens vergeten,het drankje werkt dan ook wel, maar in zo hevige mate, dat het met uw rust gedaan is. De ander is dan in staat u "letterlijk" te bespringen

Anoniem zei

IK BEN EEN MEISJE DAT STAPELVERLIEFD IS OP IEMAND EN TIJDENS EEN MASSAGE HEB IK HET MIDDELTJE OP HEM DESMEERD.HOELANG DUURT HET NU DAT DIE PERSOON OOK VERLIEFD IS OP MIJ?HOEVEEL TIJD HEEFT HET NODIG EER HET WERKT OF MOET JE HET MEERDEREMALE GEBRUIKEN?

Anoniem zei

bedankt voor dit blog is het prima.

princess bbq