woensdag, februari 22, 2006

Zomerkleding Simmerklean

Hallo, daar ben ik weer . Ik heb gisteren even geshopt en een nieuw zomerjurkje gekocht, want de winter loopt op zijn eind. Hoe vinden jullie het, kan wel dacht ik en omdat ik in een opperbeste stemming ben, krijgen jullie van mij gratis, jawel gratis, een toverspreuk om een goede baan te krijgen.

Element van vuur,ik vraag u deze spreuk te zegenen en in te wijden.
Leen uw krachten opdat ik geschikt zal blijken voor deze baan.
(Terwijl jullie dit zeggen, moeten jullie een zakje met kamperfoelie
boven de vlam van een kaars bewegen)

Element van water,ik vraag u deze spreuk te zegenen en in te wijden.
Leen uw krachten opdat ik geschikt zal blijken voor deze baan.
(Terwijl jullie dit zeggen, moeten jullie het zakje met kamperfoelie
met bronwater uit Vasse besprenkelen)

Element van lucht,ik vraag u deze spreuk te zegenen en in te wijden.
Leen uw krachten opdat ik geschikt zal blijken voor deze baan.
(Terwijl jullie dit zeggen, moeten jullie lichtjes over het zakje met kamperfoelie
blazen,als over de huid van je geliefde)

Element van aarde,ik vraag u deze spreuk te zegenen en in te wijden.
Leen uw krachten opdat ik geschikt zal blijken voor deze baan.
(Terwijl jullie dit zeggen, moeten jullie het zakje met kamperfoelie
in een laagje potgrond , verkrijgbaar in de betere tuincentra, stoppen)

Veel liefs Heidrun

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heidrun L. dat kan dus echt niet, dat zomerjurkje. Je bent zo voor een astrologe te schaars gekleed. Dat leidt jouw potentiele klanten teveel af van waar het om gaat. Mijn geliefde heeft wel iets voor toverfeeën zoals jij.
Gelukkig kan ik er wel tegen en heb ik alvast bij Het Kruidvat kamperfoelie voor in onze badolie gekocht. Maar nu: mijn geliefde Frank is water en ik ben vuur. Doe ik het wel goed?????

Anoniem zei

Lieve Robin, van de liefde tussen jou en Frank heb ik helemaal geen verstand. Ik kan alleen maar liefdesdrankjes brouwen, die werken tussen man en vrouw. Misschien dat een heks uit het twiljocht jou verder kan helpen, want daar kan werkelijk alles. Frappant dat je toch oog had voor mijn nieuwe zomerjurkje,en lieve Robin, jij zegt dat het jurkje afleidt van waar het om gaat. Dat ben ik niet met je eens

Anoniem zei

Heidrun, in jouw nieuwe zomerjurkje -ik zie het nu pas- zet je jezelf neer als die "hemelse bruid'. Van de cursiste vrouwenstudies mag de vierde avond gewijd worden aan 'Wat doet mode met de androgyne mens in onszelf? '. Immer het illustreert zo goed Baader's(1800) "zoals de man achter de vrouw, zo zoekt de vrouw achter de man het verloren deel van de hemelse bruid, resp. bruidegom".U bent van harte uitgenodigd (1 maandstonde na 8mrt)

Anoniem zei

Beste Robin, op uw vraag" Wat doet de mode met de androgyne mens?" zou ik twee wedervragen willen stellen "Wat is de mode van een androgyn mens, kan een splitjurkje gecombineerd worden met de stropdas?. En welk signaal wordt dan uitgezonden ,waar blijft de polariteit, als een ieder androgyn gekleed gaat?