zondag, maart 05, 2006

Het konijntje

Ik ben Wobbele, het knuffelkonijn. Ik vind het heel fijn, als ik vertroeteld word, maar ik vind het niet prettig, als men mij aan mijn oren optilt. Meestal, als men mij ziet, roept men "ooooooohhhh" en dan probeer ik nog vertederender te kijken en dat is best wel moeilijk. Er zijn dagen, dan zou ik wel eens iemand willen bijten, maar ja dat kun je als knuffelkonijn niet maken. Ik weet, dat ik alleen maar op deze weblog sta als compensatie, omdat Doarmer een verslag van een veldslag had geplaatst en een pacifist vond dat heel erg. Ik dacht altijd, dat een pacifist iemand was, die de Stille Oceaan was overgestoken, maar het schijnt iemand te zijn, die zijn hele leven vecht.... tegen de oorlog. Voor mij maakt het weinig uit, als ik maar niet aan mijn oren wordt opgetild. Doarmer heeft zijn lesje wel geleerd, hij was van plan om een hele serie veldslagen op deze weblog te bespreken, de slag bij Laaxum , de slag bij Kuinre enz., maar daar ziet hij van af, hij zei " Voordat je het weet, ben je in een strijd met die pacifisten gewikkeld en dat is het mij niet waard, dan zet ik er wel een serie artikelen over de Stille Oceaan op".
jullie knuffelkonijn Wobbele

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Bahawardi holé door die konijntji?

Anoniem zei

Ik tink it wol

Anoniem zei

Hallo Wobbele,

ben jij familie van Flappie?

Anoniem zei

Wobbele ♥♥♥♥♥♥♥