woensdag, november 30, 2005

Tam tam

Voor het eerst sinds tijden weer iets van mijn zussen gehoord. Zus A. belde, dat ze tot half januari weer in Nederland is . Ze zoekt een huis in Nederland , maar dat valt niet mee, want ze wil alleen in Laren wonen “ der wenje ek de bern “. Het herinnert mij eraan, mijn andere zussen ook weer eens mijn sociale kant te tonen, maar misschien is het voldoende om er één op te bellen en de tam-tam gewoon zijn werk te laten doen. Deze zussen tam-tam bestond al lang voor het internet en functioneert nog steeds prima, de boodschap komt niet altijd ongeschonden over, maar de essentie wel en daar gaat het om. Ik ben ook niet bang voor de “macht” van deze tam-tam, ik ben de jongste en wat ik ook doe en gedaan heb, mij wordt veel vergeven. Mijn broer had er meer last van en hij wilde er wel eens ook tegen ingaan, wat natuurlijk zinloos was, zo’n tam-tam heeft zijn eigen logica en spelregels, daar begrijp je als man toch niets van.

Geen opmerkingen: