dinsdag, december 06, 2005

Nieuws

Groningen:

In Baflo heeft zich een tiental opgewonden huisvrouwen bij de plaatselijke pastoor gemeld, omdat hun Mariabeeldjes spontaan begonnen te huilen. Een van de huisvrouwen , een zekere Pamela Z., legde de volgende verklaring af:
“Ik was juist bezig siepels te snijden voor mijn man Berend, die daar zo dol op is, hoewel ik zelf nogal wat bezwaren heb, omdat het bij Berend altijd gasvorming veroorzaakt, toen ik ineens zag, dat er tranen uit mijn Mariabeeldje kwamen. Eerst dacht ik, dat het door de siepels kwam, maar de tranen bleven maar komen”. Ook de andere huisvrouwen zijn met soortgelijke verhalen gekomen. De pastoor van Baflo heeft de zaak in onderzoek en heeft verklaard, dat alles erop wijst, dat er in het noorden van Groningen grote veranderingen op komst zijn. Het Vaticaan is reeds op de hoogte gesteld.

Geen opmerkingen: