dinsdag, januari 31, 2006

Terugblik Weromsjen

Het was me het weekje wel, wat is er wel niet allemaal gebeurd. Die hele toestand met Olmenbos, bedreigingen, ziekte onder de weblezers en noem maar op. Gelukkig zijn er ook positieve dingen te melden. De fruitmandactie is een groot succes geworden, ik sprak gisteren nog even met de pastoor en hij zei, dat het geld binnenstroomt. Het is hartverwarmend, zei hij, als je het medeleven ziet, dat er ondanks alles onder de mensen leeft. Ook met Priscilla en haar kindje gaat het prima. Na de publicatie in Intimo heeft zij veel reacties en aanbiedingen gehad, o.a. een huwelijksaanzoek van een weduwnaar met twee opgroeiende dochters, woonachtig in de buurt van Winterswijk. Priscilla is voorzichtig enthousiast. “Een weduwnaar, die alleen voor de opvoeding van zijn kinderen staat, daar kan geen zeehondenpuppy tegenop , dat is zo vertederend “ zei ze in het weekblad T. Daarnaast heeft ze ook het aanbod gekregen om op de middenpagina van een bekend mannenblad te verschijnen. Priscilla kan de centjes natuurlijk goed gebruiken, maar ze weet niet of dit voor een jonge moeder wel gepast is. Ze zal hierover nog contact met de pastoor te H. opnemen. Als de weblezers suggesties hebben over hoe het verder moet met Priscilla, dan hoor ik dat graag via de commentaren.

Doarmer

10 opmerkingen:

Anoniem zei

wat zal de cursiste vrouwenstudies hier wel niet van denken, priscilla?

Anoniem zei

Ik vrees het ergste, anonymous

Anoniem zei

Priscilla moat wol jild fertsjinje foar it berntsje it libben is tsjinwurdich djoer.

Anoniem zei

Lieve Tsjutske, natuurlijk is geld verdienen voor het kindje belangrijk, maar er zijn zoveel andere manieren om aan geld te komen bijv. door het verkopen van handgemaakte producten of van zelf verbouwde groente en andere tuinproducten.Ook heeft men altijd wel behoefte aan lucifersdoosjes en veiligheidsspelden

Anoniem zei

ALLES, MAAR DAN OOK ALLES WORDT UIT Z'N VERBAND GERUKT!
Die foto van mij met boodschappentas van de Kommar is van 11 jaar geleden en dat kind is niet van 'mijn'Peter.!
En ik heb kontakt met een weduwe uit Winterswijk en niet met een weduwnaar!
Ik heb schoon genoeg van al die hartverwarmende kneuterigheid!!!
Iki ga nu 'mijn' zakelijke Peter bellen!

Anoniem zei

Priscilla, ik steun jou volledig!
Doarmer kan zich niet voorstellen dat jij een relatie met een vrouw in Winterswijk bent begonnen. Begrensd door zijn kneuterigheid kan hij niet anders. Je moet het hem maar niet kwalijk nemen.
Bel maar niet naar Peter of Moskovic, maar vertoon vrouwhaftig gedrag door er boven te staan.

Anoniem zei

Bedankt voor het advies! Voortaan lig sorry sta ik boven alles!

Anoniem zei

Lieve Priscilla, ik begrijp dat je teleurgesteld bent in de mannen maar om nu meteen een relatie met een Achterhoekse weduwe te beginnen, dat kan toch nooit de bedoeling geweest zijn, zo zijn wij toch niet geschapen. Dat is voor jou niet goed en ook niet voor die weduwe. Hoe heet ze overigens en waar woont ze, misschien ze behoefte heeft aan een fijn gesprek , want ik begrijp dat zij toch wel de onderliggende partij is in dit geheel

Anoniem zei

Beste cursiste, waarom bent u zo onaardig tegen Doarmer, wat heeft hij u misdaan. Doarmer vindt het heel erg, want hij waardeert u enorm. Hij denkt namelijk dat achter die agressieve facade een warme en tedere vrouw schuilgaat

Anonymous zei

Laat niets u storen wanneer Dr.EDEDE er is om u te helpen contact met hem op te nemen voor het volgende >>>>>>>

1. Breng je man terug
2. Breng je vrouw terug
3. Breng je vriend terug
4. Breng je vriendin terug
5. Win de loterij
6. Kantoorpromotie
7. Help haar zwanger te worden als ze de vrucht van de baarmoeder zoekt.
8. Volledige genezing van elk type ziekte.
9. Huwelijksverplichting
10. Help u bij het winnen van een juridische suite (schuldig of onschuldig) en onder andere.
Kortom, neem vandaag nog contact op met Dr. EDEDE voor eventuele problemen, want morgen is het misschien te laat ... Laat u niet storen als Doctor EDEDE er is om u te helpen. Neem vandaag nog contact met hem op via de zijne

e-mail: Ededetemple@gmail.com
         OF
WhatsApp: + 2 3 3 2 3 5 8 8 7 8 2 5