donderdag, augustus 31, 2006

Het groene hek

Geheime opname van buiten het heelal genomen.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is optisch bedrog. Het hek is blauw!

Anoniem zei

Waar is Nijntje?

Anoniem zei

Samenvatting tot zoverre:
Om het heelal staat een hek.
Om de drie kilometer kan men iets drinken.
Er is ook een Nijntje.

Er komt samenhang in het nieuwe wereldbeeld.

Anoniem zei

Ik mis 'Drie kleine kleutertjes die zaten op het hek , boven op het hek. Op een mooooooie zomerse dag in september!"

Anoniem zei

Werkelijk, Doarmer ziet het nieuwe paradigma ontstaan, natuurlijk, de drie kleine kleutertjes, de trije lytse beukers,alles wordt nu duidelijk

Anoniem zei

Ik zie het niet...
Ik geloof het niet.
Ik zit wel op het hek en het is (bijna) een zomerse dag in september

Anoniem zei

Doarmer ziet het wel

Anoniem zei

Is Doarmer een Tovenaar?

Anoniem zei

Lytse beuker, Doarmer is gjin tsjoender, hy is betsjoend.

Anoniem zei

Ik mis mijn broertje Youp.

Anoniem zei

Ja Tom, hij is bij het hek en jij bij het hokkie